ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Holidays ni gi mana?
Friday 21 March 2014 • 00:09 • 0 comments

Cuti sekolah dah kan sekarang? woaaaaaa kjp je dah nak bulan 4 wehhh! SPM dh nak dekat dh weh! Bila lah nk ready ni AIN NABYLA! oh tidak, mlsnya. Apa nak jadi ni. Ya Allah, bagilah aku hidayah :'( sedih sedih!. Semalam tengok budak-budak yg berjaya dlm SPM ni mcm best je aku nengoknya. Siapa tak nak berjaya? Eh mesti nak! Cuma mls & rajin je. Okay lah, good luck fr me in SPM nanti. Aku kat rumah belajar jugak. Cuma hmmm nthlah la nak ckp ape hehe.  okay-okay tutup topik td. Kembali dkt topik Holidays ni gi mana? hahahaha. Ok mmg ramai la yg tanya, kengkwn, cikgu semua tanya cuti sekolah ni pergi mana? Aku pergi kedah, wuuuuu. Best kan? hakhakhak, kengkwn gua jeles beb :p hahaha, ni aku pergi kedah pun sbb abg sepupu bertunang. hihihi aku bila lagi? lolz. Bestnya tak sabo den nak jumpo cousin-cousin semua. haihh paling rindu Ude & Daus! rindu gila dekat dorang sesgtttt! dari johor ke kedah bpe jam ek? 12 ea? huuu jauh. Pastu mungkin nanti singgah Langkawi, paling penting beli COKELAT. lagi-lagi coklat Daim. kt sana kan murah coklat2 ni. hihi, malam ni bertolak, tu yg excited ni tulis entrie kt dlm blog. hehe, Homework pulak? mmg belambak la, lagi-lagi BM, hmm nasib baik aku syg cikgu BM gua, hahaha. eh, mcm panjang sgt je dh ni, okay la nak packing barang ni. Bubyeeeee x



PAST
yoboseyo ^^
im a girl who fall in love with 12 wolf boys, and especially DO KyungSoo ._.

Walkie Talkie


Blog Archive

FOLLOW DASHBOARD


  • tsk tsk T_T
  • Boring entries :p
  • Happy haha :pp
  • :)
  • Hmmm, tiada tajuk..haha.
  • Heyy~
  • Orthodontic :D
  • Ngeeeee +_+
  • -,-
  • Tiada tajuk kot :)