ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
tsk tsk T_T
Friday 31 January 2014 • 00:12 • 0 comments

hmm, sdpnya gambar cake kt atas ni!!!

huaaaaaaaaaa, sedihnya. skrng gua dah naik berat bdn. ramai dah ckp aku ni dah gemuk. wehh sedihnya. tahu tak sedih! huh, kwn baik sendiri pun ckp cmtuh. teruk sgt ke? hahahaha lol. tkpe korang. siot je. rilek-rilek. boleh diet apa. aku rasa dh naik berat bdn ni sbb terpengaruh kot dgn masakan ibu yg sedap tu. hahaha. lagi satu, my classmate, dorang ada jual cheese cake . boleh thn la harga cake tu. pastu dh la sdp. aku selalu beli, hahahaha. sbb benda-benda ni la buatkan gemuk ni. and lagi satu. gua mls nak jogging!!!! hahahaha. haaaaaaaaaaaha bosan kan entries ni. kahkah. okla, bye nak makan dulu! hahaha :p





PASTFUTURE
yoboseyo ^^
im a girl who fall in love with 12 wolf boys, and especially DO KyungSoo ._.

Walkie Talkie


Blog Archive

FOLLOW DASHBOARD


  • Boring entries :p
  • Happy haha :pp
  • :)
  • Hmmm, tiada tajuk..haha.
  • Heyy~
  • Orthodontic :D
  • Ngeeeee +_+
  • -,-
  • Tiada tajuk kot :)
  • Heeeee :))