ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Heyy~
Friday 5 April 2013 • 03:46 • 0 comments

Ohh, gila lah, lama betul aku tak bukak blog nih..muehehehe..okay, aku nak update psl Crush aku kot~ Hahaha..Aku nih macam mengejar benda yg tak pasti :/ Suka kat budak yang ramai budak perempuan gila2 kan dia :P Aku suka dia start periksa awal tahun lepas (2012)..tahun lepas aku dengan dia classmate, masa periksa awal tahun (2012) aku duduk sebelah dia..and then time periksa B.Melayu dia panggil aku..nasib baik tak kantoi dengan cikgu..hahaha..dia panggil aku sebab nak pinjam correction tape..lepastu aku bagi lh..hahaha..sweet tak? Euwww..haha :P hmmm, sampai sekarang aku masih minat dia lagi..Tapi sekarang aku dengan dia dah tak sama kelas tahun ni (2013)..hahaha takpe lah tak sama kelas..sebab kelas dia dengan kelas aku sebelah je :P wakakaka..Kalau masa Agama boleh lah aku jumpa dia..hikhikhik..sekarang dia dah sombong..tp ada lah jugak dia tegur2 aku..huhuhu..Aku cuba nak lupakan dia, tp tak boleh! Aku tak tahu lah dia tu single ke tak~? Kalau dia dh couple sekali pun, aku harap aku tak tahu yang dia dh couple...kalau tak mesti hati ni sakit,, of course lah :P :/ :') oklah bye..over pulak aku nih..hahaha :D



PASTFUTURE
yoboseyo ^^
im a girl who fall in love with 12 wolf boys, and especially DO KyungSoo ._.

Walkie Talkie


Blog Archive

FOLLOW DASHBOARD


  • Orthodontic :D
  • Ngeeeee +_+
  • -,-
  • Tiada tajuk kot :)
  • Heeeee :))
  • Tiada Tajuk Kot :P
  • Teruknya :'(
  • Sabar jerk lah :)
  • Blog :)
  • Holidays!