ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Demam! tsk tsk T_T
Tuesday 17 January 2012 • 20:46 • 0 comments
bla bla bla =='
tsk tsk tsk tsk tsk T_T

baru hari isnin hari tu update..
KLIK SINI BEB! bace lah :'>
. . . . . . . . . . . . . .
dah baca?? malas??

meyh saya ceritakan :P
semalam petang ada
latihan merentas desa!
so, semalam saya datang lah sekolah!

lepas tu, dah sudah latihan..
semestinya balikkan =='
dah balik, saya rasa pening
pening sikit T_T

sakit tekak dengan selsema
pun ada :'(
besoknya (hari ni lah kiranya (18/1/2012))
saya tak datang sekolah :((

demam lah pulak :'>
adoi! tertinggal lah pelajaran hari nih!!
kesian kawan saya! duduk sorang2 kat
dalam kelas! sorry HUSNA :'(

okay lah! nak makan ubat :DD



PASTFUTURE
yoboseyo ^^
im a girl who fall in love with 12 wolf boys, and especially DO KyungSoo ._.

Walkie Talkie


Blog Archive

FOLLOW DASHBOARD


  • Tak sabarnya nak merentas desa! :P
  • Seronokkan sekolah? :))
  • Geram!
  • Belajar Bersungguh-sungguh :)
  • Sedih :(
  • Takut :|
  • bosan?
  • jyeahhhh!
  • Terakhir Kali :'>
  • haha! mmgg kelakarr! :p